Nordisk Teaterlaboratorium (NTL) præsenterer nyt logo og visuel identitet.
Det nye logo viser balancen mellem den historie, alt det der er bygget op, som har skabt Nordisk Teaterlaboratorium (NTL), og det som NTL står for i dag.
Det nye logo i form af N’et, er designet som en søjle, hvor en del af søjlen har rykket sig, og noget nyt bliver skabt, mens der stadig er forbindelse mellem fortiden og nutiden. Det er en ny fortolkning af det foregående logo, der har været med teatret i næsten 40 år, og som henviser til altings iboende dualitet. En fortælling om at NTL er i konstant udvikling, og samtidig baseret på stor respekt for de skuldre, NTL står på. NTL vil altid være defineret af både det der var, af det der er, og det der kommer.
NTL har valgt at bibeholde sort, hvid og rød som de primære farver i den visuelle identitet. Disse farver har været med igennem mange år, og går igen på NTL, bl.a. i farverne på teatrets forestillingssale og i de to tårne, der kendetegner teatrets arkitektur. Dette skaber en genkendelig og sammenhængende visuel identitet, som forbinder NTL’s fortid, nutid og fremtid.
“Vi er meget glade for vores nye logo og visuelle identitet, som repræsenterer vores værdier og vores historie på en moderne og tidssvarende måde. Vi tror på, at det nye logo vil styrke vores identitet og kommunikation med vores publikum og samarbejdspartnere,”
udtaler NTLs teaterleder, Per Kap Bech Jensen.
Det nye logo vil blive implementeret gradvist i løbet af de kommende måneder, og det vil være synligt på alle NTL’s platforme, herunder deres hjemmeside, sociale medier og markedsføringsmateriale.
For yderligere information om NTL’s nye logo og visuelle identitet, er du velkommen til at kontakte os.